DenizGzm Kızlar eskilere göre bi rivayet varmış bebek sağ taraftaysa erkek, sol taraftardaysa kız diye. Böyle bişey duyan yada şahit olan Başına gelen var mı?
DenizGzm hamisanne33 kaç haftalıksın bilmiyorum canım ama 23 haftalığım ben net belli sağda olduğu sağ taraf daha sert
tugbasare Benimde ultrasondan doktor hep sağ kasığımdan bakıyor ama bebek solda hareket ediyor sizce benım cinsiyet nedir ben 16 haftada da öğrenmeye gidicem
DenizGzm tugbasare valla kuzum o konudan ben çok yakınıyorum. Bana iki kere erkek iki kere kız dediler 23 haftalığız. Doktor değiştirdim her ay gittiğim de cinsiyeti değişiyor resmen sinirlerim bozuldu eşya alıcam alamıyorum net bilmediğim için
Ayseozmenucar Ayy bana da 12. Haftada erkek dedi gonlum kızdan yana böyle değiştigını duyunca da heves ediyorum tekrar saglıklı olsunlarda tabii
DenizGzm Ayseozmenucar çok sinir bozucu bir durum ama 23 haftalığım daha net bişey bilmiyorum Her gittiğim de cinsiyeti değişiyor en son kız dediler bakalım haftaya ne dicekler 😅
DenizGzm tugbasare başından beri ben hep erkek hissediyorum. En son kız dediler ama içimde öyle böyle değil çok farklı bi erkek miş hissi var
Daffii_ Benimde bebeğim hep sağ da ama erkek değil kızım olucak. Böyle birşeyin doğruluk payı olduğunu düşünmüyorum etrafımdaki hamilelerdede hep tam tersi oldu 😌
Ozlemmzenginn DenizGzm kesinlikle yalan göbek tipine göre dedikleri de yalan :) sadece geç gösteriyorsa kızdır nazlı oluyor kızlar erkek hemen 13/14 haftada gösteriyor