Ben ayağımı burktum çok şişti ağrım vardı o halde bana kas gevşetici ve ağrı kesici krem vermedi doktor öylece buz kompresiyle çözdüm. Sonra kendi doktoruma söyledim olur mu öyle şey hamilesiniz diye acımı çekiceksiniz ona göre krem veriyoruz dedi doktorunun önerdiği bir kremi kullan bence