Aslan66 Arkadaşlar 2 buçuk aylık hamileyim kahverengi leke geldi doktora gittim bi sorun yok dedi yolladı hala leke devam edince doktorumu aradım progestan al kullan dedi bugün aldım başınıza böyle bişey gelen var mı? Bir sorun oldumu?
Hafsa3734 Aslan66 benimde oldu canım köyü kahverengi çamur kıvamında sorun yok dediler korkma açık pembe yada kırmızı olursa danış doktoruna ozaman sıkıntı olabiliyor
Sedaaaaaaccccaannsssns Aslan66 bendede oldu o 2 gün sürdü benim ki korktm acile gttim alttan muayene edip bakıldı bi sorun yok dendi bende eve geldim dinlenmem gerekiyomus ara ara
Ebru2403 Aslan66 benimde 9. Haftada oldu canım doktorum bi tane progestan iğne vurdu sonra progestan hap verdi geçti bi sorun yok demişti lekelenmem olunca çok şükür şimdi de kesildi bi sorunumuz yok
Gulsum1205 Aslan66 Bn ayima girdim bnm hala devam edyor cuma günü gitim doktor baktı bi sknti yok dyor bnde anlamdm o geldikçe morelm bozlyor ama doktor sknti yok dyor nd3n glyor anlayamadık
Asude967 Benimde de oluyor ara ara yoğun ve kırmızı olmadıkça korkma plasenta rahimde büyüdükçe oluyormuş kiminde olur kiminde olmazmış
Babyy1S 4 gün sürdü normal dediyse sorun yapma hatta lekelenme bitti pembe akinti geldi bir sey olmadi agrili adet kanaması gibi olursa sorun olur
Ebru2403 Aslan66 geçer geçer doktorunuz sorun yok dediyse yoktur progestan devam edin ve uzanın dinlenin bol bol
Aslan66 Gulsum1205 bende anlamadım muaneye gttim bir sorunda yok görünüyordu ama inşallah geçer hayırla
TurkanAri Bende 8haftalik hamileyim bugun kahverengi bisey geldi diye hastaneye yatdim.1iyne yaptilar serum takdilar.Doktor hanimda oyle bi konusuyoki duseceyi yoksada duser.Insani deli ediyolar
Rukiyekrbg Aslan66 Aslan66 benimde üç aylıkken bir hafta sürdü çok şükür sorun olmadı ama progestan vermişti doktorum.onu kullandım ve bir avuç içi kadar taze kan gelmedikçe korkma demişti doktorum ve şimdi beş ayligiz çok şükür