Minikjelibonum mrvears eğer kanama alanı yoğunsa üç günde bir proloton depot iğne ve günde iki kere orogestan. Hep yat ayaklarınıda dik
Havacianne mrvears canım geçmiş olsun öncelikle çok dert etme stresten uzak dur.. ayaklarının altına yastık koy öyle yatt.. ev işi aman aman sakın yapma ben yaşadım 1 buçuk ay yattım ve büyüktü kanama alanım.. sonra kendiliğinden geçer
Mihrimah41 mrvears kendiliğinden geçiyo iki gebeliğimde de olmuştu ilk başlarda. Doktor progestan vermişti ama kullanmadım pek
Rbs111 mrvears arkadaşımın başına geldi 20. Haftaya kadar sanırm Progestan kullandı hep yattı öyle geçti canım
ilknr_ylmz94 Benimde vardı haftada bir iğne günde iki fitil kullandım ve en önemlisi sürekli uzandım bacaklarımın arasına yastık koyarak. 2 haftada geçti
Minikjelibonum mrvears bende yaşadım iki gebeliktede ilkini başka sebeplerden kaybettim. Buda kanamalı başladı bir hafta hastanede yattım parça döküyordum çok şükür geçti. Gerçi kese hala aşağda bnm 14 haftalık olduk
MummyTugba Benim de kese çevresinde kanama alanı var dedi doktor riskli mi dedigimde simdilik bi sıkıntı yok dedi ve iğne hap falan vermedi. 12 haftalık olacak bi sonraki randevuda soracagım kafama takıldı
mrvears MummyTugba canım ben hamile olduğumu öğrendiğim den beri hiç ilişki olmadı ne olur ne olmaz dedik. Rabbim korusun kanama yaşatmasın inşallah 🙏🏻