Zuhal14 canım eger sezeryan dogum olacaksan ben al derim çünkü ben aldım. Bu aralar hepsiburada, trendyol da indirimler var. Belli tarih aralığında hiç beklemediğin ürün indirime giriyor aklında olsun.normaş dogum yaptın diyelim bol sütün oldu onu sagmak için yine ihtiyac olacak pratik olsun diyorsan al Manuel pompolarda iyi mesela mocchi ama ondada süt sagarken elin yorulur. Elektrikli pompa biraz daha pratik. Alırsanda bütçeme uygun çekim gücü iyi özellikleri geniş Bi ürün al derim 😊