Sello1982 canım bende 39 yaşındayım benim.ilk testim yüksek cıktı dodkor neler söyledi aldır hemen falan dedi başka yere yönlerdi ben ordan çıktım başka dodkor gittim canim o dokdor 2 li testi yeniden yaptırdı şükürler olsun 🤲allahima orda yüksek çıkan test burda risk gurubunda degilsin dedi dodkor 27+6 çok şükür şimdilik her sey yolunda bir sorun yokk diyeceğim o ki tarama testleri yanıltıyor canim üzülmekten başka birşey değil ne gelirse allahtan alalha tevekkül etmek lazım rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲