Kızlar 38+2 deyim ultrosona göre ama geç döllenme olduğu için sat a göre 41 haftalığım ama ilk baştan beri ultroson u baz alıyor doktor bebeğim gündür çok sertleşiyor bu kadar sertleşmeye iyi suyu patlatmiyor diyorum bu kadar çok kasılma olması normal mi rahmimde çok ağrıyor batıyor
sürekli birşey akıyor gibi alttan gidiyorum bakıyorum hiç birşey gelmemis