Hilaleren Merhaba kızlar 39+6 oldum ama hala doğum yapmadım 😇😇😂 ben gibi böyle zamanı gelip hiç bir sancısı belirtisi olmayan var mı
Aliirem Hilaleren canım hıc bır belırtı yok derken kasılmalar belde kasıkta adet agrısı gıbı seyler de mı yok
birminikannesi Hilaleren been 👏 ayniyiz seninle ne agri ne sanci ne acilma 🙄 salı günü yatisim yapilicak suni sanci ile dogumu baslaticak insallah doktorum😀
Aliirem birminikannesi bende sancılar oluyor düzensiz ama saatte en az bes defa felan kasılmalarım oluyor agrılı sancılı
ElaDemir Bende 39+4 gün kasılmalarım oluyor ama çok az bazende hiç kızımda hamileyken Doğuma 1 ay kala sürekli sancılıydım hatta 4,5 kez Doğuma gidiyormuş gibi hastaneye gittim
Anneoluyorum Bizde 39-1 deyiz ☺ Dün alttan muayene oldum sonrasında bryaz yumurta akı gibi akıntım oldu ama hala bir belirti yok 🤦🏻♀️
Hilaleren Allah hepimizin yardımcısı olsun yavrularımız sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin kızlar 😇😇❤