Kendimi gördüm sende😁Bu hissiyat hiç geçmiyor evhamlı biriysen.Benim de hiç belirtim yoktu çok da olmadı bebiş büyüdükçe daha çok oluyor kaşık ağrısı bel ağrısı ilk zamanlar ben sadece uyuyordum ve tuvalete gitmek bile gözümde büyüyordu başka da hiç belirtim yoktu.Kanaman,dehşet ağrıların olmadığı sürece korkma ben öyle öyle sakinleştiriyorum kendimi.Ben kontrole gideli 3haftayi geçti aglamakliyim her gün bebeğim büyüyor mu iyi mi hep görebilsek keşke.Allaha emanetler tevekkülden başka yapacak bişey yok canım maalesef ki