smyye_kdr Evet çok korkuyordum bende acaba 9ay böylemi olacak diye ama geçecek hepsi sabır lazım Ama yemek yemek içinde kendini zorlama hani bebeğe bişey olur korkusuyla doktorum bana öyle demişti zaten kanından besleniyor ilk zamanlar sen yesende daha ona faydası olmaz diye Ekşi şeyler hafifletirdi benimkini istersen deneyebilirsin ekşi yeşil elma iyi olur Çubuk kraker beyaz leblebi