Baba sevgili anneler 32 haftalık hamileyim ve inşallah bir erkek çocuğum olacak Allah’ın izniyle🙏Oğlumun ismini sonunda Asil koymaya karar verdim🥰 fakat ikinci isim de çok hoşuma gidiyor sevdiğim bazı isimler var ama tabii ki isimle uyumlu da olması lazım sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum siz çocuğunuzun adını asil koysaydınız ikinci isim olarak veya önüne hangi ismi eklerdiniz ikisini kullanabilecek şekilde . Ben asil mert ya da can asil isimlerini sevdim onun dışında hala araştırma halindeyim ne olabilir diye düşünüyorum sizlerin düşüncesi nedir yazarsanız çok sevinirim 🙏