Yqmrasaf kromozom fazlalılığı çıktı ayrıntılı ultrason da baktıklarında sonra bunun için test yaptılar diyabetik testi yaptılar yani şeker yüklemesi açlık tokluk kanı için kan tahlili onlar hepsi temiz çıktı sonra bnden bebekten kan aldılar kordon kanı aldılar bebeğin eşiden kan aldılar benden kan aldılar onların hepsi temiz çıktı çok şükür zeka geriliği yokmuş suyun fazla olduğunu biz anlayamıyoz ultrason da çıkıyor zaten tahliller hepsi geldi hiçbir sorun çıkmadı gayet sağlıklı çok şükür tek su fazlalılığı çıktı dün kontrole gittim gayet sağlıklı hiçbir sorun yok dedi suyunda öle fazlalılığı yok dedi ama bebek büyük olduğu için kan aldılar bebekten 7 aylıktı o yüzden şimdi çok şükür bir sorun yok