merhaba arkadaşlar ben 39+4 günlük hamileyim dün doğmuyor diye post açmıştım .dun akşam yürüyüşe çıktım eve geldiğim de kahverengi lekelenmem olmuş tu ondan sonra adet sancısı gibi sancım vardı belimdem karnıma doğru gece 1 gibi sıcak su ile duş alıp uyumaya çalıştım uyumuşum saat 4:30 uyandım adet sancısı gibi gene ama karnında idi baya sancılı kıvrandım açıda. iki 3 defa geldi gitti ayağa kalktım dolaştım biraz geçti sonra biraz daha evin içinde gidip geldim gelip uzandım gene uyumuşum bu sabah uyandığımda da ağrım yoktu öğlenden sonraya kadar sonra gene belimden hafif hafif ağrı oluyor ama dayanilmayacak gibi değil acaba doğum başlıyor mu hastaneye gitmedim ağrılarım çoğalırsa gideyim dedim ama