Kızlar avent düşünüyorum 120ml standart olanlardan. Az önce instada bir yazı okudum aventin airfree modeli var gaz önleyici. Aparatı var içinde. Ondan mı alsam dedim ama onun da emzik ucu normal biberon gibi. Şu aventin herkesin aldığı olan ise anne göğsü gibi tipi. Farkediyor mu acaba? Deneyimleriniz nelerdir