Mrb anneler ve anne adayları hep okuyodum burda doğum hikayelerini sonunda banada yazmak kısmet oldu 🙏38 haftada alttan muayne sonucu doktorum normal doğum için çok uygunsun ve 3 cm acilma var demesiyle mutluluk ve korkuyu anda yaşadım çünkü inanılmaz derecede normal doğum yapmak istiyordum.Doktorum bugün yarın dogurursun dedi 😀 hemen eve gelip eşimle son islerimizi hallettik süs bebek odası vs.. Tabii herkes tetikte annemler eşim bekle bekle gelmedi oğluşum 😀 Tam 40.haftada haftalık rutin kontrolde nstye bağlandım ve sancim hiç çıkmadı ve daha sonra ultrasona bakan doktorum benim minigimin doğum kanalından tekrar yukarı çıktığını söyledi ve sezeryaana alalım seni dedi bende ona kavuşma arzusuyla kabul ettim .. Eşim ve ablam eve çantaları almaya geldiler ben ağlayarak yatış işlemleri mı yaptırıyorum çok heyecanlıyım çünkü minigimi görücem 😀 Eşim annemler geldikten sonra ameliyat önlüğünü giydim serum takıldı beklemeye başladık 18:20geçe aldılar beni çok heyecanlıyım ağlıyorum sürekli.Daha sonra belimden iğne yaptılar anında uyustum 😀daha sonra doktorum geldi ve 18:31de oğlumun sesini duydum hemen yanıma getirdiler öptüm kokladım o anların tarifi Yok inanılmaz bir duygu 🙏🙏💙 daha sonra dikme işlemi başladı sezeryan olacaklar varsa aranızda korkmayın ben korktum ama bosaymış gerçekten 😀 hemen 3. gün ayaga kalkıp bebeğimle ilgilendim bugün tam 42 gün oldu Rabbim bu duyguyu hepinize yaşatsın çok şükür 🙏🙏💙