Kızlar bebeğimin kafa çapı 2 hafta ilerde görünüyor. Bu durum normal doğuma engel mi ya da normal doğum esnasında bi sıkıntı oluşturur mu? Benim doktorum biraz sezaryen yanlısı diye bu konuda tam anlamıyla bi bilgi sağlayamadı,kestirip atacak diye korkuyorum. Aranızda böyle bi durumu yaşayan var mı?