Kızlar gebelik şekerim vardı normalde kepekli ekmek yiyince 200e kadar çıkıyo bi haftadır normal beyaz unla yapılmış ekmek yiyorum ona rağmen 120den yukarıyı görmedim hiç ne yersem yiyim hep düşük çıkıyo sevindirici bi durum ama yinede merak ettim bi anda nasıl böyle düştü diye yaşayan varmı aranızda 37 haftalığım şuan