Huri54 Sanırım 10. Haftamdaydık hayatımda hiç bir.şeyi ağzımın suyu akarak gözyaşlarıma engel olamayacak kadar çok istememiştim. Börülce 😜 Eşim bile bir Ankaralı olarak bilmezken Elazığda nerden bulacaktık. Sağolsun anında fırladı gitti aramaya. Fakat Tam olarak nasıl bisey aradığını bile bilmiyordu. Antalyalıyım ben. Annemi arayıp orda çıkıp çıkmadığını sordum. Bir ay var dedi çıkmasına. Çıkar çıkmaz otobüsle 2 kilo gönderdiler sağolsunlar. Hepsini yedim 🤣😍 Eşim de migrostan pişmiş olarak içini bulmuş onu da aynı gün yemiştim. Başka da bişeyi hayatımda hiç o kadar istemedim…