Ebrarbebek66 Kızlar 5+4gunluk hamileyim ama mide bulantısı yok aşermem yok normal mi korkmam gereken bir durum var mı bilgisi olan lütfen yazsin
ecembugra53 Ebrarbebek66 normal korkma cok erken belirtiler hemen başlamaz bazı kişilerde sonrada. Başlıyor bazı insanlar da son aylarda agır basar hiç belli olmaz 😊
mavi2804 Ebrarbebek66 şuan 12. Hafta içindeyim hiç mide bulantısı yaşamadım aşerme için de henüz erken bir zamandasın canım bir sıkıntı yoktur merak etme herkes aynı değil kimi mide bulantısı yaşıyor kimi de yaşamıyor 😊
fatoss25 Ebrarbebek66 canım ben 6+3 haftalıkken bunları yaşamaya başladım şuan 8+6 yım halen daha devam ediyor senin biraz erken olduğu için bunları yaşamıyordursun korkulacak durum yok daha küçük haftada annesi
Gulsah123 Daha çok yeni bunların olmamasıda gayet normal er insan aynı olacak diye bişeyde yok kimisi 9 ay buşantı yaşıyor kimisi hiç yaşamıyor yani tamamen kişinin bünyesiyle alakalı bi durum ve bir kaç hafta sonrada başlayabilir bende ilk öğrendiğimde 5 haftalıktı hamileliğim ve bir iki hafta herşey normaldi sonra başladı bulantılarım yani uzun lafım kısası korkmanızı gerektirecek hiç bir durum yok ☺️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Suanne O kadar erken aserilmez canım zaten, ben toplasam 3 kez belki aşarmışımdır, yoğun kökü olmadıkça midem bulanmadı kusma hiç olmadi.
Bsraydin Bikac hafta icinde baslaya da bilir hic olmaya da bilir…bn yasamadim cok şükür. Insallah sen de rahat gecirirsin