Kubraarsss bence zümra ağırlığı olan bir isim. Ayrıca anlamı o kadar güzel ki başka bir isim ile birleştirip anlamı hiç azalmamalı. Nacizane fikrim zaten herkes çift isim kullanıyor, bence tek isim artık daha hoş gelmeye başlıyor kulağa. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin