Sulenayir Üçüncü ayım yeni doldu ve yaklaşık on kilo su bidonu taşıdım biraz kasığım da ağrı var sizce normal midir ilk gebeliğim çok tedirginim
Laylaaaa121212 Sulenayir kanaman falan yoksa ve aşırı derecede ağrın yoksa korkma canım yat dinlen biraz bir daha bence ağır kaldırma o kadar , ama eğer tereddütte kaldıysan doktorunla konuş
Babyy1S Sulenayir yanls hatirlamiyorsam 10 kilo ya kadar ağır kaldıralabiliyor kanama lekelenme varsa agrında artarsa hastaneye git
Sulenayir Laylaaaa121212 yeni oldu ağrım var ama dayanılmaz bi ağrı değil arada olan ağrı tarzında duan uzanıyorum kanama olursa mi doktora danışmalı
Unicornn Sulenayir Korkma canım birşey olmaz inşallah sağlıklı bir gebelikte halter kaldırsan bile düşmez demişti dr kağan kocatepe. Gebelik eğer sağlıksızsa kromozom bozukluğu varsa vücut ağır kaldırmasan bile onu atarmış o yüzden bişey olmaz için rahat olsun
Laylaaaa121212 Sulenayir evet o zaman mutlaka doktora gitmen gerekiyor zaten inşAllah olmaz iyi düşün Rabbimin izniyle onu korsun melekler 🙏🏻🤲🏻