Sena44 Benim de vardı rahmin dışında sağ tarafta ve doğuma kadar 22 cm oldu. Büyürse eğer bebeği çok sıkıştırıyor, normal hamilelere göre daha çok ağrı ve kasılma yapıyor. Daha zorlu geçiyor, dejenere olduğu zamanlar şiddetli ağrılara sebep oluyor, erken doğum riski oluşturuyor. Ama dikkat edildiği sürece benim gibi sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi☺️