Merhaba
Bende de panik atak ve anksiyete var hamileliğimi öğrendiğim ilk 2 hafta kendimi sürekli ölecekmişim gibi hissettim doğumda ya ölürsem gibi kaygı bozuklukları yaşadım hayata küstüm resmenn ot gibi yaşadım. Kafamı ve kendimi toplamam zaman aldı mevsim geçişlerinde iyi olmuyorum atak geçirdiğim zamanlarda da daha fazla artmasın diye bulunduğum odadaki cisimleri renkleriyle saymaya başlıyorum kafam dağılıyor birde mandala aldım onu boyuyorum 15+0 haftalık hamileyim eşimin destekleriyle daha iyiyim daha da iyi olacağım önerilerimi deneyebilirsiniz😌