Yaseminnnnnnn Cerenygn ben gebelik basindan beri enfeksiyon kasinti biktim travozol suruyorum iclere falan hemen kesiyor
kayrayra Cerenygn bende şuan 36. Haftamdaym bende de kaşıntı ve ağrı oluyordu enfeksiyon ve mantar çıktı. Mantar için travazol verdi çok iyi geliyor kaşıntı hemen durdu.
Cerenygn Ozgebyr gittim canm antibiyotik verdi kullandım 20li haftalarımda bu son haftalarda tekrar başladı 😔
Cerenygn Yaseminnnnnnn ayy canm teşekkür ederim bende kullanayım o zaman uyuyamıyorum çünkü dayanılarak gibi değil 🙏😔
Cerenygn Nurcn bugün inanırmısın sabah hiç hareket etmedi korktum ağladım hatta tam hastaneye gidecekken tekme attı içim rahatladı bugün fazla hareket etmedi ama dün iyiydi
Prmas61 Cerenygn bende de var suanda 15. Haftamda olmustu travozol sürdüm ama cok fazla sürmemek lazım doktorum o şekilde dedi iyi değil fazlası ama sür yanı smdı 38+4 um tekrar oluştu travozol sürüyrm yatmadan günde bir kere
Prmas61 Cerenygn yanı benm tam geçirmedi ama rahatlatıyor bide çamaşırını ıslak bırakma akıntı oluyor terliyor hemen değiş
Asel61 Cerenygn rica ederimm canim bende de.oluyor ılık su ile yika pamuklu bir şey ile güzelce kurula sonra krem kullan gun de 3 4 kere yıka krem sür gzuelce kurula iyi geliyor
Cerenygn Asel61 denicem canm inşallah biter doğursam rahatlasam artk bu hamileligim hep sorunlu geçti 🤦😂