Neslhn benim doktorum kesisiz dogumlari öyle yaptiriuormus elini sokup bebeğin kafasını ve çıkış yolunu yagliyormus bu sayede doğum rahat geçiyormuş. Normal zamanda sürülmesi enfeksiyonlara mantar vb hastalıklara sebep olabilir, doğum anında kolaylistirdigini biliyorum bunu yapan birçok doktor var.