Damla_Kupcuk Korona döneminde doğum yapan arkadaşlar, ziyaretçi ve rafaketçi konuları nasıl oldu bu dönemde? Veya hastane çalışanları nasıldı?
Astadavistabeybi Damla_Kupcuk kocamdan başka kimseyi almayacağız inşallah çünkü bebeğimden önemli değil kimse 😑
Damla_Kupcuk Astadavistabeybi bende ziyaretçi istemiyorum hiç, eşimin ailesi de bu konuda çok rahatlar cümbür cemaat gelmek isterler.Hastanelerde bununla ilgili yasak var mı onu merak ettim
Yaseminakkoyunk Damla_Kupcuk inşallah vardır bunun için hep dua ettim ama asla çekinmem isteyen alınsın onların 10 15 dakika hevesleri için ben uğraşırım zorlanırım üzülürüm gerek yok insan olan bu dönemde çok daha anlayışlı olmalı ha olamıyor söylenince de anlamalı salak triplerle asla uğraşamam kimse sizden ve bebeğinizden önemli değil ömür boyu siz bakacaksınız ve onların garip tavırları sizi asla sıkıntıya sokmasın ben çekinmiyorum artık
Astadavistabeybi Damla_Kupcuk özellerde yasak sanırım ben eve de almayı düşünmüyorum 😬çünkü benim eşimin ailesi ne arar ne sorar düşük tehlikem vardı o zaman yanımda olmayanlar doğunca da olmasın 😬