Kızlaaaarr 40+1 olduk çok bunaldımmm. Yarın doktorum sabah erkenden gel bakalım durumuna dedi ona göre Doğumu başlatrz dedi. Sizce yarın yatırır mı artık Doğum için mi demiştim evet demişti ama yatış yazmamıştı şimdi de görüştüm önce bi polikinliğe gel erkenden dedi