Mavilibulut canım nişan pembe kahverengi renkte oluyor. Tabi bazı insanlar da açık renkte oluyormuş ama genel de akıntı Pembe kahverengi renkte oluyor. Benim ilk gebeliğim de erken doğum riskim vardı doğum öncesi pembe akıntı geldi sonra suyum geldi. Tabi bundan önce 2 gün şiddetli ağrılarım olmuştu. Şimdi 2.bebeğime hamileyim sürekli akıntım var ama beyaz renkte hatta sıvı halde dai geliyor suyum Sanmıştım meğer normalmiş. Hiç stres yapma bebeğin gelecek olursa bunu ağrılar hatta şiddetli ağrılar ile sana belli edecektir