Evet kızlar o kadar bekleklemenin ardından nihayet kızım geldi ve doğum hikâyemi yazma zamani geldi benimki gelmek istemeyen bi bebekti 41 haftaya kadar gelmedi en sonunda yatis verdi doktorun suni sancı verdi ama 2 veya 3 saat çektim o da çok hafifti çünkü daha az az veriyolardi o kadar az vermelerine rağmen kızımın kalp atışları düştü ve kakasini yapmis karnimda o yüzden acil sezeryana alindim spinal oldum dogumhanedeki doktorlar falan çok iyiydi ve sürekli benimle konusuyolardi o yüzden çok üşümemin dışında başka bi sıkıntım yoktu 10 dakika içinde kızım geldi onu öptüm kokladım ve benim dikişlerin ise 20 dakika falan surdu sonra idama alindim ve iste o mutlu an onu emzirdigim andi 03.05.2018 3.200gr 50 cm doğdu inşallah hepinize faydali bir hikaye olmuş Rabbim sağ saglim tüm evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin 🙏🙏🙏