Ermell Gebeliğimin basından beri canım hep tatlı istiyor. özellikle çikolata şu iki gündür de çikolataya da dadandım çok zararı varmıdır kızlar dayanamıyorum 😊😊😊
sevara Ermell bende çikolata tiryakisi olmuştum ama şekerim çıkınca yiyemiyorum. Şekerin yoksa istediğin kadar ye canım. Çünkü canın çekip te yiyememek çok kötüymüş
Hope8 Ermell günlük 200 mg kafeini gecmemesi gerekiyor herşeyin fazlası elbette zarar 50 gr çikolatada 10 ile 50 mg kafein var ona göre yersen iyi olur ☺️
Ermell @sevara aslında çok abartmıyorum ama bazı doktorlar tüketilmemesi gerekiyor diyince bi şüphe oldu