Annelerimize bi sorum var 36 haftalık hamileyim 38 haftalık gelişimimiz... dün geceden beri adet ağrısı gibi bi ağrı belime karnıma gelip gidiyo azar azar, yalancı sancıdan farkı var bebek bir yere toplanmıyo mesela karnım sertleşmiyor, bu neden ola bilir doğum belirtisi mi? Yardım edin lütfen