giyus06 canım bende yanma yoktu akıntı çok sıklaştı, gittiğimde doktor enfeksiyon dedi, hem fitil hem antibiyotik vardi..Ciddi bir durum olabilir, akıntın çok devam ederse bir iletişime geç, ya da bir görün istersen doktoruna. Enfeksiyon bebeğimiz için iyi değil.. Ama şu da var, normal düzeydeki akıntıda bir problem yok, sen arttı diyince yazmak istedim..