Arkadaşlar ben daha önce bu sene Mayıs ayında 5 aylık erken doğum yaptm suyu bitmişti bebeğin şimdi 9 haftalık tekrar hamileyim ama devamlı sümükümsü leke kahverengi şeklinde geliyor birde karnımın sol alt kasık tarafında baskı hareketlenme hissediyorum doktor yerleşme kanaması diyor 9 haftaya kadar bitmezmi yerleşme kanaması ?