Doğuma engel değil canım ben normal doğum yaptım hamileyken procto glyvenol ve anestol krem vermişti doktor bir de zeytinyağ sürmüştüm iyi gelmişti.Doğum anında ebeye demiştim o da eliyle içine itti ama şimdilik bi sorun yok. Zaten kremler kanatarak iyileştiriyor.