Iraz 14+2 yiz biz şimdi ye kadar hiç böyle bir ağrı yaşamadım neye benzediğini de anlayamadım adet sancısı desem değil gibi kasıklarım sanırım karnımın alt kısmı bazen sağ bazen sol bazen karnım kendisi açıyor neden olduğunu bilen varmı normal mi ? Endiselenmelimiyim…
mlsmrtgl Iraz rahim büyüdüğü için ağrı yaşıyor olabilirsiniz . Şok şiddetliyse doktora görünün mutlaka
Mommm444 Iraz benimde ağrıyo 16+5 im çok halsizlik yapıyo bende bide belime vuruyo sanki çok sancılı değil ama bende ishalim ama kabızlıkta var gece kabızım 2 gün sonra sabahına ishal ayıptır soylemesi gidince soracam doktora 😀
Mehtapakgl Iraz kuzum bilmiyorum aynı şeyden mi bahsediyoruz. Bende 3,4 gün bir ağrı gezdi kaşık desem değil ama genelde sağdan arkadan öne doğru geliyor arada iki taraflı ağrı. Ben enfeksiyondan şüphelendim. İdrar tahlili verdim dün. Meğersem kum döküyormuşum. Ki kum dökmek nedir bilmem. İstersen bir idrar tahlili ver.
diyhomelif Iraz bendede şuan öyle bir iki gün var aramızda bende çok gece korktum demek ki aynı oliyor bu zamanda 🌿
diyhomelif Iraz evet 13 de gösterdi oğluşum gideceğin zaman yarı tok ol canım direkt gösteriyor yarım saat önce minik bir çikolata yemiştim. Bunu şu sebeple söylüyorum çoğu bebek çikolata ve tok olunca anne ya çok kipirdiyor belli olmuyor yada sırtını dönüyor 🤭🧿
Iraz diyhomelif bize de doktor bir tahminde bulundu ama 11+5 teydi hazırlık yapma yine de dedi acaba dogrumudur . Kontrolüm var 2 haftaya inşallah tahmini doğrudur 🤲🏻 Allah herkesin gönlüne göre versin
Gulce1308 Canım alt karın ağrısı bende çok yasamistim acile gittigimde kum dokuyorsun dedi doktor serum taktı o iyi gelmişti. Devam ederse doktoruna söylersin sende
Rabis41 Ayni durumu bende yasiyorum canim 22 haftaligim dunden beri adet sancisi gibi arada vuruyo belimide etkiliyor tahlil yeni yaptirmistim temiz cikmisti kabizlik var afedersiniz bide gaz sorunu yasiyorum tuvete cikinca biraz daha rahatladim bugun
ilknr_ylmz94 Bende aynı haftada o sorunu yaşadım hastaneye gittim rahim ağzı kısalığı varmış kısaldıkça ağrı yapıyormuş doktor acil iğne ve fitil başladı ihmal etmeyin önemli bi durum olabilir her ağrının bir sebebi vardır
diyhomelif Iraz tahmin genelde tersi çıkıyor diyor kuzum tam emin misiniz diye sor ve bu süreçte kaşar , muz, ceviz ve balık ,et yiyorsan ++ ye bebeğin gelisimi bir iki hafta öne atsın ben 13dum ama bebeğim 14+5 di maşallah diyeyim de 🤗🧿♥️
Iraz Mehtapakgl teşekkür ederim canım da birde benim bugüne kadar karnım şişti.baya şuan biraz inmiş neden acaba korktum ya