Poyrazinannesi06 Kızlar 83 kilo ile hamile kaldım 17 haftalığım ve 78 kiloya düştüm normalde olsa havalara uçarım ama acaba bebek için sıkıntı olur mu diye endişe etmeden duramıyorum böyle bir durum yaşayan var mı?
Deletedmom417 Poyrazinannesi06 normal bende 77 ile hamile kaldım kusmanktan mide bulantısından 72 ye düştüm sonra aldım ama şuan 87 kiloyum 🥺
minnie11 Poyrazinannesi06 ilk aylarda birçok kişide kilo kaybı oluyor. Ne olursa olsun bebek kendi ihtiyacını karşılayabiliyormuş. Buna örnek olarak Afrika’da doğru dürüst beslenmeyen kişilerin bebeklerinin de normal doğum kilosunda doğduğunu okumuştum. Endişelenmeyin 🙂 en azından yiyebildiginiz besinlerin sağlıklı olmasına dikkat edin
Boncukbeyinannesi Poyrazinannesi06 ilk zamanlar verdiğiniz kilolar sorun degil. Hatta şöyle soyleyeyim. Gittiğim diyetisyen ilk 3 ay kilolu gebelere kilo verdiriyoruz, diğer 3 ay kiloyu koruyoruz son 3 ay ayda 1 kilo alacak şekilde ilerliyoruz demisti
cansumt Bende 91 le hamile kaldım şuan 29 haftalığım ve 87 kiloyum ama bebeğimin gelişimi bir hafta önce, senin daha önceki yediklerinden besleniyor korkma