AysunzcanAraz Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim kalp atışı duyuldu dr 70 civarı dedi çok düşük değil mi siz de nasıldı durumlar
deletedmom43 AysunzcanAraz Normal sanırım canım. Bende bugün doktora gittim. 7+5’deyim. Biri yüzde 80’lerde, biri yüzde 90’larda. Doktor her şeyi normal dedi
Sedanurgrkn AysunzcanAraz canım ben de gittim doktora bugün benim 6 haftalık ilk defa duydum bana çok geriden geliyor dedi kalp sesi normal dedi daha yeni yeni oluşuyor dedi 🙂