Kaderaladag Mahbuss 😂 madem belli olmuyo doktorlar neden erkeen cagırıyo dese ya 16.haftada gel diye erken gidince görünmüyo işte
Mahbuss Kaderaladag asıl cinsiyet tahini zaten 16. Haftada ama bazen göstermiyor bebek. Ayda bir gidiyoruz zaten bebeğin gelişimini görmek için Gitmesem ben meraktan çatlarim 😀 bide ne olur ne olmaz bir sorun olur anlamazsın o yüzden
cgelmas threestar bana da 11 de kıza benziyor gibi tam belli değil dedi ama perşembe gideceğim 16 olacağız🥳 Hep erkek hissetmiştim nedense🥰
Kaderaladag Mahbuss işte beni 16.haftada çagırmadı kadın 14+1 olcak yarın gitcez işte nasıl görecekse acabaaa 🥴
Kaderaladag Mucizebebegimm123 normal demekki sıkıntı yok bakalım ne zaman topaç gibi olcaz 😂 şimdilik keyfimiz yerinde
Mahbuss Mucizebebegimm123 ne güzel erken öğrenmişsiniz. Bazı bebekler tam göstermiyor malesefki benim bebemde onlardan biri😀 zaten cinsiyet olarak illa şu olsun diye bir düşüncem yok sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün hayırlı bir evlat olsun yeterki İlk gebeliğim biraz alışveriş için sabırsızlanıyorum içim gidiyor bebek kıyafetlerine 😍
imerveg Kaderaladag 11 haftaligim karnim baya cikti ama o annelik güncellemesi o ulvi hisler henüz oluşmadı😂😂 bence hareketlerini hissetmeye başlayınca guncelleniriz artik😂
Mucizebebegimm123 Mahbuss valla benimki hemen gösterdi kedini :) bide ben yurtdisindayim turkiyede olsam o kadar erken söylemezlerdi.belli olsa bile kesin kiz veya erkek demiyorlar. Bizimde ilk bebeğimiz bebek eşyası görünce o kadar heyecanlaniyorum ki sizin gibi 😊
Gzmrt Valla pantolonlarım da beni sıkıyor tayt ve bol tişörtlere geçiş yaptım bende şans eseri gördük 12.haftada doktor pipiye benziyor dedi kordon olmasın hocam dedim yok yapısı pipi dedi resim bile verdi çok şükür sağlıklı olsun başka niyetimiz yok🐣
Leylaminannesi Kaderaladag ben 5 aylık hamileyim bu ay baya ckdi karnm belli oluyor artk ağırlaştım şimdiden)) galiba kocaman göbeğim olucak 🤭🤭
kedilibiranne Kaderaladag zayıf ve minyon biriyseniz çok erken belli etmiyor yani ben öyle oldum 6. aya kadar çok rahattım hiç aman aman bi karnım yoktu ve çok rahat yatıp kalkıyordum sırtüstü dahi çok rahattım şimdi 36 haftalığız o zamanlarda ne kadar rahatmışım diyorum 🙈