Tgbab canm bizde oglumla 24+4 olduk bende bu aralar enerjigim uzunca bir süre yattığım için bu enerjiyi temizliğe harcıyorum doğal olarak ilk 3bucuk ay zorunlu yattım.benimde ara ara sağ yada soluma bisey batıyor gibi oluyor kasılma değilde daha çok ittirme gibi incecik bisey ittiriyor neresi anlayamıyorum ama boylr olunca nefes alamiyorum sanki sizde de öyle mi ağrı şancı gibi mi yoksa