Devlete gidiyorum doktorum 2 hafta özel de 2 hafta devlette şanslıyım bu konu için önemli konularda özel olarak gidiyorum doğumumda kendisi girecek 😊 özele gitmenin mecburiyeti yok doktorun iyiyse ve hastane,doktor hijyene önem veriyorsa hiçbişryin önemi yok özele girip çok para verip hijyenik olmayan doktoru olmayan verdiği paraya pişman olan var çok duydum malesef.