Rebia yok canım öyle şey olur mu özel de randevu ile gidiyorsun devlette randevu alınıyor ama randevu bile bulunamıyor özel hastaneler pandemi hastanesi değil ben muayenemi olup çıkıyorum canım tahlillerimi yaptırdığım zaman da doktorum bekletmiyor sonuçlarım çıkınca telefondan değerlendiriyor imkanın var ise özele git canım