35+5 bugün, 2 gündür sancım var kanama oldu nişan geldi, doktor gelmesin az daha dursun dıye serum verdi 6 saatte 1 kullandığım ılac verdi. 2 doz ciğer gelişsin diye iğne yedim offf. Tuttuğumuz ebe ayın 20 sınde burda olcak barı 1 hafta bekleseydin kızım. Var mı durumu yasayan kalır mı 1 hafta cık doktor bellı olmaz dedı. Sipariş ettiğim süsü lokumu gelmedi herşey 1 haftaya elimde olcak ama kızım aceleci. Bide ilaç almama rağmen belimde hafif ağrı gelip gibiyor düzensiz de olsa kasılmalarım oluyor minik minik. Nolur beklesin 1 hafta nolur ya 🥺 o kadar zaman geçmiyor diye post açmıştım şimdide erken gelmek istiyor 🥺