Arkadaşlar acaba beklentiye girip şu gün bu gün gelir diye bekliyoruz dşye mi gelmiyor bu bebekler 🙄 39+2 oldum ama sanırsın 29 haftadayım. Belirti yok belirtisiz şekilde de doğum başlar mı bilemiyorum ama gelmeyecek bu bebek zaten hayal edemiyorum birde böyle olunca 🥺 tamamen aşağıya indi ne oturabiliyorum ne kalabiliyorum vajina üstünde şişlik yaptı bildiğiniz arada vuruyor ama gelecem şakası yapıyor gelmiyor 😂 ah ah herşeyi yaptım eşim bana deli gibi bakıyor derdimi anlamıyor 😂😂 gelecekler ya hiç bşr bebek durmadığı gibi gelecekler 😏