Zeynep7p bugün tam 37+0 olduk kızımla🥰Allah’ın izniyle 25 Eylül de planlı sezaryen olacağım. Riskli gebelik grubundayım serkülajlıyım şükür bu zamana kadar sorunsuz geldik🙏🏻Ara ara kasılmalarım oluyor belden gelen ve kasıklarımı da etkileyen hafif ağrı ile ama sık değil. Bir de özellikle geceleri sağdan sola dönerken çatı ağırlarım oluyor vajina kemiklerim baya ağrı oluyor. Onun dışında herşeyimiz yolunda gün sayıyoruz artık miniğimle. 🥰Tek bedende olmanın keyfini çıkartıyoruz. Ama artık zaman geçse de doğsa istiyorum açıkçası