baby3_ merhaba benim de ikiz gebelik. İlk 4 ay hiç kilo almadım aksine dediğiniz gibi birkaç kilo vermiştim. Esas 17-18. Haftadan sonra almaya başladım ama fazla
değil. Kendim de dikkat ettim beslenmeme ikiz gebelik olduğu için. Zaten önemli olan bizim kilomuz değil bebeklerin haftalarıyla uyumlu olması 😊 size tavsiyem çok almamaya bakın son haftalar çok ağırlaşıyorsunuz. 34+1deyim 13 kilo aldım toplamda ona rağmen son bir haftadır bacaklarım beni taşımıyor gibi sanki😆