8+5 haftalık hamileyim. 2 hafta önce kan tahlili verdiğimde ferritinim düşük çıktı. Benim ferritinim genelde düşük çıkar 6aylık tedaviler görürüm hep. Ama doktorum gebelikte normal dedi takviye vermedi. Hamile olmadan bile düşük olduğunda veriliyor ferritin takviyesi. Hamilelikte de önemli diye biliyorum. İlk aylarda düşük çıkıp da ilaç takviyesi alan var mı? Düşük tansiyon, guatr da var ferritin de düşük yarı yatalak geçiriyorum baş dönmesi ve ağrısıyla ilk haftaları malesef.