Merhabalar.. Bu da benim doğum hikayem.
Normal doğum düşündüğüm için ve sancımı beklediğimiz için doktorum 40+5 e kadar beklememi istedi. Ama son dakikaya kadar hiç sancım gelmedi. 6 nisan da sabah 7 de yatışım yapıldı ve suni sancı verilmeye başladı. Çok enteresandır akşam 5 e kadar serumu bitirdim ama yine sancım hiç olmadı. Sabah 1 cm le yatışım yapıldı akşama ancak 3 cm oldu. Bebeğimin zaten son hafta suyu azalmıştı daha da azalınca tehlikeye girmeyelim die spinal sezeryana karar verdik. 1 dk içinde beni hazırlayıp hemen ameliyata aldılar. Belimden iğne yapıldı önce ayaklarım uyuştu ve 17. 05 te bebeğim kucağımdaydı. İyikide sezeryan olmuş çünkü 3.930 kilo doğdu oğlum. 😊 şuan 28 günlük olduk ve çok şükür hwrşey yolunda. Korkulacak bişey yokmuş. 😊😊