Kızlar merhaba. Perşembe akşamı (adetime 3 gün kala) beta hcg testi yaptık ve sonuc 29.28 cıktı doktor 2 gün sonra tekrar gel değerlerine bakalım dedi. Bu sabah pazar günü kan tahlili yaptık sonuc 124.9 cıktı. Doktor biraz değer düşük dedii. Ama yüzde 90 gebe görünüyorsun dedi. Anlayamadım. Normalde bugün adet günümdü. Sizce değer düşük mü ? 🙁🙁🙁