Ben de Güler hocaya gidiyorum 28. Haftamdayım şükür şu ana kadar memnun kaldım tabi 3. Gebeliğim 2. Doğumum olacak artık bende deneyimliyim ikinci gebeliğimde Fuat beye gitmiştim o zaman medline daydı ilk gebelik öykümü anlattım 12. Haftada ölü gebelik kürtaj olmuşrum ikincide kanamam hiç bitmedi Progestan fitil verip geçiyordu tesadüfen izne çıktığı dönem Medicana da jule hanıma gittim Allah razı olsun hemen pıhtılaşma testi istedi tedbir amaçlı sulandırıcı başladı kanamam içinde iğne başlattı hem kanamam bitti hem pıhtılşmam varmış Fuat beye devam etseydim yine ölü gebelik olacaktı Rabbim vesile kıldı sağ olsun jule hanım Meram tıpa hoca olduğu için devam edemiyorum ama Güler hoca endişelerimi anlayıp dinliyor bilmişlik taslamıyor Fuat bey riskli gebelik olduğum için belki beni ciddiye almadı