Mucuzemiz Kızlar onerebileceginiz iyi bir biberon markası varmı.Kafam allak bullak oldu.Soz konusu bebislerimiz oldumu annelik işte en iyisi olsun istiyoruz.Gaz önleyici ve anne göğüs ucuna benzer biberonlar var.Hangisini alsam bilemedim
bebegim_28 Mucuzemiz bi tane plips avent aldım bi tanede bimden aldım.. arkadaşımın bebeği marka olanı almadı bimden aldığını kabul etti 😬 arkadaşım da çocuğumun da ruhu fakir diyor😂
Gijok Mucuzemiz lansinohla kizimi buyuttum hem mama hem meme olarak meme reddi yasamadik bu bebegimdede lansinoh alicam nasip olursa tavsiye ederim
Meral-5866 Mucuzemiz bende mamajoo ve nuk aldım. Şimdilik belki biberona bile ihtiyacı olmaz. Önceliğim anne sütü vermek. Emzik te nuk aldım. Ama biberon da lansinoh mamajoo ve philips avent tavsiye edebilirim hangisi bütçeme uyuyorsa onu al derim 🥰hatta ben süt sağma pompası aldım mamajoo onun içinde hediye geldi baktım biberon ucuda güzel
Blgcts 31 haftayı geçiyoruz dun e bebekten mamajo biberon ve nuk emzik aldım aslında gereksiz ama ne olur ne olmaz. Kızımı 2.5 yıl emzirdim mamaya gerek kalmadı bakalım bu nasıl olacak
Babyy1S Avent veya lansinoh sadece biberon ucu alıpta normal cam biberona ağızlarına takılıyor mu merak ettim bilen biri var mı